dinsdag 20 september 2016

Doe eens een tent cadeau!

Struinend op het internet, kom je al eens iets interessants tegen. Dit tentje vond ik altijd al leuk, maar aangezien mijn kinderen al groter zijn, dacht ik niet dat ik dit ooit zou maken. Tot plots op een zomerdag - pling! - het idee kwam om het voor Fleur (= oogappel, favorietje, metekindje, enthousiast en gezellig kind) te maken.

Het moest in het juiste stofje zijn, want in de winter zal het waarschijnlijk op haar kamertje staan, in mint en oudroze dus. Even een facebookberichtje naar Larlotte, en de dag erna was ik al voorzien van DE stof! Ik vind de stof echt prachtig, en heel erg geschikt voor dit projectje.
Ik voorzag nog een dekentje, een kussen en vlaggetjes. Ze was in de wolken met haar cadeau, en kroop meteen onder haar dekentje in de tent. Kind blij, ikke ook blij!





11 opmerkingen:

  1. OOOh ! Dat wil ik zelf ook nog, en ik ben veel ouder dan jouw kinderen :-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dat er hier al een tipi in de weg staat, maar anders kopieerde ik je schaamteloos... erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig!! Moet ik zeker onthouden als ik op zoek ben naar een leuk kadootje voor ons 4-jarig nichtje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een heerlijke tent! Zo eentje zou zelfs op mijn kot mogen staan, perfect in de juiste kleuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen