vrijdag 20 maart 2015

Hemdje voor Ties

De zon wordt gedeeltelijk verduisterd op dit moment, maar niet voor dit schattige ventje! Zie hem eens stralen...



Hij werd 1 jaar de 16de maart. Ook de geboortedag van mijn moeder, die maar 33 is geworden.. Deze onthou ik dus goed. En meteen een hartje voor Ties!
Zijn papa kwam op het idee om mij een verjaardagshemdje te laten maken. Een jaar geleden maakte ik ook al eentje, toen als afscheidscadeau. Floor zat bij hem in de klas. Het was een behoorlijk emotioneel afscheid, 9 jaar in een zalig schooltje. Haar kleuter- en lagereschooltijd werd met een heel intens jaar afgesloten. Maar dat is een heel ander verhaal, waarover ik nu niet ga uitweiden, anders wordt dat hier heel lang...

Iedereen kent ongetwijfeld mensen waarmee het meteen, na een eerste kennismaking, klikte. Alsof je elkaar al lang kent. Als je begint te praten vliegt de tijd voorbij. Wat ben ik blij dat ik weer eens zo'n mensen heb ontmoet!
De foto's zaten dezelfde week nog in mijn mailbox. Merci daarvoor! Moeilijk kiezen, maar hier toon ik er een paar:




Het stofje is van Soft Cactus, Puzzled Milly 
Het patroontje uiteraard Theo van Zonen09



7 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Echt een stralend ventje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ties ziet er alvast heel content uit met zijn sjiek hemdje! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van naaisels met een verhaal :) Dat maakt die lach nog tien keer vrolijker!

    BeantwoordenVerwijderen