woensdag 4 maart 2015

De schone slaapster

Mijn metekindje verdient het allerbeste. Ik neem geen genoegen met een alledaags cadeautje uit de speelgoedwinkel voor haar nieuwjaar. Twee dagen voor ons nieuwjaarsfeest (op het einde van januari) kreeg ik het idee nog snel dit donsdekenovertrek te maken. De stofjes van Soft Cactus zijn zo zacht en uiterst geschikt voor dit project. Het internet is getuige...
Ik wil altijd keihard mijn eigen ontwerpen en liefst geen na-aperij. Maar voor deze maak ik graag een uitzondering! De stofjes en de mogelijke combinaties konden mij zo hard bekoren. Ik koos voor Colored Windows en Mind the Moose.

Maar in twee dagen tijd zo'n overtrek maken en geen stofjes in huis hebben? En ook geen tijd om er nog te bestellen? Aha! Dan hebben we Larlotte in de streek! Snel een telefoontje en de dag erna op afspraak naar de winkel, zo simpel kan het gaan.

Ik hoef er niet bij te vertellen hoe fier ze was, dat patatje van mij!







11 opmerkingen: