maandag 8 december 2014

1000 kraanvogels



De meesten onder jullie kennen het verhaal van de 1000 kraanvogels al, door de blog van Lululand. Een oude japanse legende zegt dat wie 1000 kraanvogels vouwt, zijn wens tot genezing in vervulling zal zien gaan. Ook hier bij ons in het dorp vecht er een flinke jongen van 4 jaar tegen een hersentumor. Het is ondertussen al 15 maanden geleden dat Stan deze diagnose kreeg.

Nu vrijdag worden er in de basisschool van Westouter '1000 kraanvogels voor Stan'georganiseerd. Zoveel mogelijk mensen gaan de hele namiddag en avond kraanvogels vouwen. Zo hebben we toch nog het gevoel iets te kunnen doen.

Daarom zijn er nog heel veel papiertjes nodig. In allerlei kleuren en motiefjes. U mag ze opsturen naar: tav Stan, Schominkelstraat 20 a, 8954 Westouter. Of u mag ze ook bij mij deponeren. Ik zorg er voor dat ze terecht komen.

Alvast heel erg bedankt voor uw bijdrage!

5 opmerkingen:

  1. Toeme hé, moest ik een beetje dichter zijn blijven wonen, en moest Ernestje niet weer in 't ziekenhuis liggen, ik zou afkomen. Ik heb T&N in geen jaren meer gezien, maar dit zou ik graag voor hen helpen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, net het verhaal van Lulu en Stan gelezen...en ik ben er stil van geworden. Ik probeer deze week ergens een gaatje tijd te vinden om kraanvogels te vouwen, want elk beetje steun kan ongelofelijk veel deugd doen! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel lief van je! Maar een papiertje geven is al voldoende, er wordt zoveel mogelijk ter plaatse gevouwen...

      Verwijderen
  3. oké , ik geef morgen papiertjes af aan Pieter

    BeantwoordenVerwijderen