dinsdag 25 november 2014

Chaos, of een blik achter de schermen.

Pagina 86. Puntje3: De blik achter de schermen. Blogboek, Kelly Deriemaecker.
Hierop baseer ik dit blogbericht.
Ik stoor mij mateloos aan mijn naaikamer/hobbykamer. Echt, pure chaos is het. De deur kan niet dicht. In de maanden die we hier wonen, probeerde ik wel wat orde te scheppen. Dat zie je aan de stofjes in de kast die ooit wel eens proper per kleur en soort werden gestapeld. Of aan de houten bakjes voor de naaiboekjes en patronen. Een likje verf en een handige kast of rek zijn ook meer dan welkom. Wie ideetjes heeft, is welgekomen!
 
Eigenlijk wou ik een 'voor en na'- blogbericht maken. Hahaha, wanneer de 'na' komt blijft nog een groot vraagteken.  Ik heb altijd al een probleem met tijd gehad. (daar kan ik pagina's vol over schrijven; volgende keer misschien). Dus is het hier weer alle hens aan dek, om nog zoveel mogelijk genaaid te krijgen voor Koekeloeren. Van opruimen geen sprake! Geen tijd!

Mijn naaimachine en overlock blijven bijna de hele dag beneden, dicht bij de houtkachel. Want alleen, in een koude, rommelige kamer werken, wie wil dat nu?







9 opmerkingen:

  1. Mij lijkt het nochthans héérlijk om een -rommelige- naaikamer te hebben. Ik naai in de bureau aan een werkblad dat ik zowieso moet delen met twee khadetjes en een rits andere hobby's. Van laten liggen is dus geen spraken, opruimen is de boodschap! Courage met de inrichting, na Koekeloeren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha zooooo herkenbaar! Ik dacht dat met mijn nieuwe kasten en bureau, alles veel beter zou gaan maar chaos is blijkbaar echt my middlename ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik naai in de living, en ja, daar is het soms ook chaos jong :) Maar he zeg, we amuseren ons eh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een échte Storm is daar gepasseerd precies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh, een netjes opgeruimde naaikamer...volgens mij is dat een utopie (ale, bij mij toch). En trouwens: ik denk dat wat gecontroleerde rommel (wat een begrip :) ) alleen maar de creativiteit stimuleert. Succes met koekeloeren; ik kom zeker langs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik peis (allé ja, ik weet wel zeker) dat jij niet de enige bent die met dit probleem worstelt. Mijn nieuwe naaikamer ligt er nu nog redelijk ordelijk bij, maar geef me een paar maanden en dan klappen we nog eens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er nog behoorlijk ok uit. Ik durf geen foto's te posten van mijn ateliertje. Als ik opruim, dan is het in minder dan een week weer nest, ik heb gewoon teveel spullen, ofwel een te kleine ruimte...

    BeantwoordenVerwijderen