maandag 8 september 2014

Over de terug gevonden zon/adem

Ik ben van het soort dat vakanties te lang vindt. Jawel, 2 volle weken op reis gaan kunnen mij zeker bekoren, maar dan... Werken - meer als anders, want collega's in congé - én kindjes thuis. Die verwachten dat we allerlei daguitstapjes gaan doen. Die zich om de 5 minuten als 'vervelend' gaan uiten. Die zich van smartphone naar laptop naar Tv verplaatsen als je ze niet in de gaten hebt.

De zon brandt op mijn veel te wit vel (te wit na een vakantie bedoel ik) terwijl ik dit schrijf. Ze was er ook meer niet dan wel op onze reis naar de Ardèche in juli. Dus doe ik de voorbije dagen alles wat ik maar kan in de zon. Om alsnog mijn vitamine D-gehalte en energieniveau op peil te krijgen. Want dat zal ik nodig hebben!
*om weer een standje samengenaaid te krijgen voor Koekeloeren
*om een toekomstig webshopje te kunnen vullen (Hey Mark, alles goed met de bouw van mijn site?)
*om ons huisje verder op te knappen. Er hangt hier nog steeds niet aan de muren. Maar daar komt   verandering in (zie volgende blogpost!)
*om in het blogboek van Kelly te lezen. Ik dacht dat ik er nog niks concreets voor mezelf heb uitgehaald. Maar kijk! Lijstjes! Lijstjes zijn leuk!


Een fotootje is ook altijd leuk om te delen, dus voila. Het één en ander van onze voorbije vakantie in de Ardèche en daarna.


Uitwaaien op de Mont-Ventoux


Frietjes eten en supporteren voor De Rode Duivels met andere belgen op de camping.


Elke avond verder schrijven in hun dagboekje


Die keer dat we het grijze weer beu waren en de zon zuidelijker zochten. En vonden. In Vaison-la-romaine en Orange.


Uitstapje met het metekind naar De Zonnegloed.http://www.dezonnegloed.be/nl/


Het metekindje op het trouwfeest van haar dooppeter. Ze zat liever in de bosjes.




2 opmerkingen:

  1. oooo mijn France ;-) euh... met af en toe grijze luchten?! Bizar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als flink studente loopt mijn driemaandenvakantie nu op zijn eind, en nog vond ik hem veel te kort :-)

    BeantwoordenVerwijderen