dinsdag 23 september 2014

In love with canvas

Of ik geen zin had om een product te testen? Ik twijfelde eerst nog, maar aangezien ik de mail niet meteen weggooide, wil dat wat zeggen. Het voorstel van Webprint.nl was om een canvas van 30 op 30 cm te laten maken. Laat mij daar nu net een zwak voor hebben!

Aangezien we hier nog niet zo lang wonen, zijn de muren nog steeds kaal. Geverfd, dat wel. Ideaal dus om een zelfgekozen canvasje te laten opsturen.

Wat ik heel leuk vind, is dat ik ook foto's van mijn iphone kan kiezen. De laatste tijd heb ik meer leukere foto's in de telefoon zitten dan op mijn fototoestel. Aan kwaliteit hoef ik zeker niet in te boeten. Er is zelfs een app voor iphone om meteen een canvas te bestellen. Deze ga ik zeker proberen. Mocht ik weer aan de deadline zitten voor mijn kerstcadeaus...

De website van Webprint is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Als ik merk dat ik moet zoeken of iets is niet meteen duidelijk, heb ik het snel gehad. Ik zit niet graag onverwacht een hele tijd achter de computer.
Het opladen van de foto ging heel snel, in tegenstelling tot de website waar ik normaal mijn foto's laat afmaken.

Bij de foto op canvas kan je kiezen tussen 2 diktes, 2 of 4 cm. Ik twijfelde even of ik 4 cm zou nemen, maar je ziet meteen aan het randje om de geüploade foto dat de 'omplooiboord' dan ook groter is, en dat de eigenlijke foto dus ook verkleind. Positief vind ik, je wordt niet voorgelogen!
Voor sommige foto's is dit misschien gepast en mooi, zo'n dikke boord, maar mijn foto werd er door iets te veel afgesneden. 2 cm dus. Perfect! Het resultaat van de 2 cm-boord kan je op de tweede foto zien.

Ook de gegevens invullen, code toevoegen en zo gingen vlot en overzichtelijk. Na een paar dagen had ik het zorgvuldig verpakte pakketje al! Houten spietjes om het canvas mooi strak te houden zijn meegeleverd. Alsook een ophanghaakje met bijhorende schroeven.



En fier dat ik ben! Op deze foto staat mijn metekindje. Haar papa en mama waren voor de eerste keer een paar daagjes weg naar Barcelona. Ik mocht voor haar zorgen. Het waren 3 hele leuke, intense dagen. Het bewijs prijkt aan mijn niet meer zo lege muur!

5 opmerkingen:

  1. Hier veel canvassen al van lang geleden...met allemaal bijzondere vakantiefoto's ;-) Het kleedt altijd mooi aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Ik wil dat ook in ons nieuw huis. Ga hier nog eens komen kijken als we ooit zover zijn dat we willen bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen