vrijdag 20 juni 2014

Wedstrijd Zonen09! ofwel De Theo.

Oh zo spannend! Ik had het beloofd dat ik zeker ging meedoen als er nog een wedstrijd kwam. Maar wel onder het mom 'meedoen is belangrijker dan winnen'.
En zoals ik het gewoon ben, weer alles op het laatste moment. Toen Mamasha op facebook zette 'nog 4 dagen en half' begon ik er nog snel aan, tussen mijn ander werk door. (pfff ik leer het nooit..)

Via facebook vond ik nog snel een modelleke, een schoon lief ventje. Foto's uitkiezen was niet gemakkelijk! Ik heb er een stuk of 9 doorgestuurd. En ik ga u hier ook nog eens overladen!

Oh ja, Sofie, bedankt om uw zoon te mogen gebruiken!












Stofje gekocht bij Georgette, knoopjes had ik al een tijdje in mijn bezit, ze hingen aan een kaartje met '25 frank' erop.

11 opmerkingen:

  1. Er is iets raars gebeurd met de kleur op de eerste foto...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon hemdje! ik hou van dat stofke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooi hemdje! En zo goe afgewerkt!
    By the way: receptje voor confituur komt er binnenkort aan, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Schoon stofke, schoon ventje en heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon! Ik wil mijn zoon ook wel altijd ter beschikking stellen hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat stofje is zalig voor hemdjes, en zalig voor blonde ventjes!

    BeantwoordenVerwijderen