maandag 26 mei 2014

Koekeloeren

Joehoe! Op zondag 21 december 2014 gaat voor de tweede maal Koekeloeren pop-up markt door in Ieper.
De inschrijvingen zijn alvast begonnen... Heb je zin om ook een standje op te stellen? Kijk dan op de website en vul het formulier in.
Ondertussen kan je op de facebookpagina een hele toffe strandtas winnen!


Like alvast de facebookpagina, want er volgen nog give-aways en kansen op goodie-bags! Uit ervaring weten we dat er onverwacht leuke dingen in die bag terecht kunnen komen!

2 opmerkingen:

  1. Ik ga er zeker terug naar toe en dames ik heb vorig jaar zo'n goodibag gewonnen en ik kan jullie zeggen dat het de moeite was hoor.Dus zeker de Fb pagina in het oog houden .http://angellekes.blogspot.be/2013/12/goodiebag-van-koekeloeren-pop-up-markt_27.html
    Oei en ik zal nu geen kans meer maken zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 21 december staat ook al in mijn agenda, hoor! ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen