maandag 19 mei 2014

Jump rope dress

Op slag verliefd was ik, toen ik het patroontje van Oliver s zag. Dat is ondertussen al een paar jaar geleden.
Mijn tienerdochter vond het maar niks, maar we hebben hier een metekindje van bijna 3 jaar rondlopen! En zo komt het, dat het juiste patroontje en het juiste stofje en een goede dosis goesting samenkomen.






Ik ben heel content over het patroontje, heb bijna niets moeten aanpassen. Alleen de lengte van zowel het bovenstuk als het rokje werden wat ingekort na een eerste pasbeurt.
De oogjes van mijn kleine oogappeltje straalden toen ik haar het kleedje gaf! Bestonden er 10 jaar geleden maar zulke mooie stofjes, toen mijn meisje nog zo koddig was (dat is ze nog hoor, maar dat zal ze niet graag horen denk ik).



13 opmerkingen:

  1. Mooitje! Die patroontjes van oliver+s vind ik ook altijd wel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt! Chance dat je nog een metekindje hebt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Dat stofje blijft een voltreffer he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super! Ik ben ook zot van dat stofke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, een volgertje bij! Wat een leuke jurk trouwens! Volledig mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danku. Ik volg jou nog niet, daar ga ik vlug verandering in brengen!

      Verwijderen
  6. Ik ben hier net terechtgekomen, meteen ook beginnen volgen sie. :-)
    Wat een prachtkleedje, ze is er echt wel extreem schattig in.

    BeantwoordenVerwijderen