zondag 24 november 2013

Hulp nodig bij het vinden van het juiste cadeau?

Beste familie, (ik weet niet wie voor mij moet kopen, dus richt ik mij tot u allen),

Om het u gemakkelijk te maken in uw zoektocht naar een geschikt cadeau, stel ik u hier mijn verlanglijstje voor:





En naar deze winkel mag je ook altijd eens langsgaan (je kan niet missen):





Oh ja, een mooi stofje of een bon van een stoffenwinkel mag ook altijd! (Bambiblauw, Koekepeertje, Georgette, De stoffenkamer,... keuze genoeg hoor!).
En De Banier, ook dat is een favoriete winkel. Daar bieden ze ook cadeaubonnen aan.
Weleda en ik, ook dat is een goeie match!

Zo, ik heb het u wat gemakkelijker gemaakt. Dankzij dit lijstje neemt uw goede voornemen om dit jaar op tijd te beginnen zoeken naar een geschikt cadeautje, om zo uw stress te reduceren, alvast een goede start. Nee, u hoeft mij niet te danken, het was maar een kleinigheidje dit hier neer te schrijven.
Mocht er mij nog iets te binnen schieten, ik vul hier graag verder aan...



6 opmerkingen:

  1. Nog een tip voor wie nog wat meer inspiratie wil... Koekeloeren! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik zal mijn familie langs jouw blog sturen. Wij hebben blijkbaar dezelfde goede smaak! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb zo al 3 jaar een pinterest bordje "kado-ideetjes". Elke keer als ik online iets leuks tegenkom gaat het daarop. Tegen kerst en bij mijn verjaardag stuur ik de link door :-)

    BeantwoordenVerwijderen