zondag 15 september 2013

11 september

Een memorabele dag sinds 2001, voor mij al mijn hele leven een memorabele dag! De 36ste keer dit jaar. Nog nooit had ik een nieuwe degelijke machine. Dan mag je jezelf al eens verwennen, niet?



Vorige week ging ik hem kopen, hij kon gebracht worden de 11de. "Ideaal!" riep ik enthousiast. Meneer Demyttenaere stond hier op het afgesproken uur met mijn nieuwe machine en met een hoop uitleg. Een beetje later ook mijn metekindje met een prachtig boeketje rozen. Wat een dag.



De rest van de week broedde ik op een ideetje. In de Flow las ik een artikel over postcrossing. Hoe leuk is dat zeg! Maar mij engageren zie ik (voorlopig) niet zitten; net iets te veel lopende projecten...
Maar! Wie heeft zin in een leuke traktatie en een kaartje in de brievenbus? Ik had dit in gedachten:



De keramieken hartjes zijn ongeveer 3cm groot en gemaakt door deze fijne dame.
Dus, wie zin heeft in één van deze hartjes en een kaartje van mij, laat een berichtje achter. Volgende zondag zoek ik een onschuldige kinderhand...

8 opmerkingen:

  1. De dag dat je zo'n machine krijgt is idd een memorabele dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat!!! leuk die hartjes!!
    Maren (hoemmelke)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat met je 36 e memorabele dag , en die toffe mooie vriendin die je jezelf cadeau gedaan hebt , schitterend , beleef maar vele uurtjes plezier samen ;-)
    zo'n hartje zou ik ook wel super vinden hoor , dus gooi m'n naam maar in de doos , grts rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super, zo'n prachtige machine is demax hé, vooral een pfaff, héél degelijk, je gaat daar nog superveel plezier aan beleven! geniet er maar van.
    Zo'n hartje is supermooi, het maakt mijn hart een beetje warmer en ik wens het toe aan iedereen! dus JA, ik zou wel graag zo'n hartje ontvangen van jou ;)
    groetjes
    Mie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nogmaals van harte isoldeken :-)en als iemand zo n cadeau verdient, dan ben jij het wel... ik kom niet meer zo vaak maar ben je zeker niet vergeten zulle dus mijn naam mag ook in de doos...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ik ben niet jarig, maar was toevallig toch net aant kijken om bijna net hetzelfde naaimachine te kopen! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen