woensdag 22 mei 2013

Voor lieve, kleine D.

Tante Hilde, ik ben u dankbaar, echt, dat kan je bijna niet geloven! Uw boek reken ik tot één van mijn beste aankopen het voorbije jaar. Een zelfgemaakt popje geven, dat geeft zóveel voldoening!
Zelfs het gelukkige 8-maandertje kirde en maakte geluidjes waar we allen blij van werden.

Ook het maak-proces verschaft veel voldoening. Helemaal ontspannen -alhoewel ik tegen een deadline vocht- vertrokken we richting babybezoek.

De dag ervoor kocht ik nog een zelfgemaakt t-shirtje in sterretjesstof en haarspeldjes bij deze jonge deerne die de koude trotseerde op een gezellig rommelmarktje in Gent. Spijtig dat ik hiervan geen foto's nam!





9 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik vind echt geen energie om er aan te beginnen eigenlijk. Het ziet er uit alsof het heel veel precisiewerk vraagt.
    Tis een schoon resultaat, terecht fier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alweer een mooitje isolde, goed geslaagd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Proficiat met het nieuwe zusje :), het ziet er een 'braveke' uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat popke!

    http://www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen