vrijdag 19 april 2013

Vrijheid, blijheid

Elke dag geniet ik van mijn werk, rijdend met mijn autootje door Heuvelland. Nooit geen files, altijd op de boerebuiten. Echt, dat is al de helft van mijn geluk.
Ik zie de prachtigste dieren 's morgens vroeg: een reiger, een patrijs, een haas, een fazant, noem maar op.
Veel huizen, boerderijen zien er nog uit zoals ze daar lang geleden werden neergeplant.
Al lang loop ik met de idee een 'fotoreportage' van mijn ochtend te maken.
Ziehier deel 1. Vrijdagochtend 19 april 2013.










Het mooie witte eendje op de kerkhofmuur heb ik gemist deze ochtend. De reiger die ik al weken op dezelfde plaats zie, was er vaneigens de laatste week niet. En de in legging gehulde vrouwepoep met handen in de emmer durfde ik niet te fotograferen.

5 opmerkingen:

  1. Stukken mooier dan de ochtendspits op de Mechelse ring !!!!! Dat hartje in de groene deur!
    Ge maakt me wel nieuwsgierig naar de in legging gehulde poep ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schone reisroute, zeker in de ochtendzon! Ik kan mij wel voorstellen dat het in de herfst (of gisteren) goed waait tussen de velden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooie foto s isolde, ben benieuwd naar meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Dat is toch lekker wakker worden in de auto. Vaak als ik 'geen zin' heb neem ik de route 'binnendoor' naar mijn werk. Lekker tussen de weilanden door. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha dat laatste...ja ja we hebben zo hier ook een exemplaar wonen...in alle kleuren van de regenboog en net tot aan de knie...ieder zijn definitie van sexy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen