zondag 10 maart 2013

Here comes the sun...(kuch)

Stilletjes, heel stilletjes ontwaak ik uit mijn eigen winterslaap.
Als een nestdiertje dat de prut uit zijn oogjes wrijft, en het warme lijfje uitstrekt.
Of als een vlinder die haar kreukelige vleugels ontvouwt en alles wat traag , rustig en verborgen groeide, naar buiten brengt.
Zo voel ik me.
Ik doe wel het nodige: voor de kinderen zorgen, en hun hongerige maagjes voorzien van lekkers., gaan werken en niet te vergeten op tijd koffie gaan drinken bij de lieve buurvrouw.
Als ik dan om 21u in bed lig, besef ik dat dit meer dan genoeg is.

De prikkeling van de eerste lentezon deed mij schoonmaken. Woensdag verzette ik bergen werk in anderhalf uur. Waarna we gezellig ons eerste potje thee buiten dronken.

Dit hele mooie pakketje ontving ik vorige week van Elke van Curl Up.


Het deed mijn creativiteit weer opborrelen. Ik voelde mij als een kind zó blij! Petit Pan, I love you! En Elke, I love you too!

(Als ik buiten kijk, geloof ik dat ik mij nog een weekje ga nestelen)

5 opmerkingen:

  1. Elke heeft mij ook al es zo verwend met zo'n xl-pakket. Echt zo zalig hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....wat een toffe spulletjes heb jij gekregen zeg!
    Geniet er maar van....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,er gaat niks boven een petit panneke ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn pakket! Ik zou deze week ook nog maar even blijven nestelen... Of gewoon lekker binnen aan de slag gaan met dit geweldige pakket! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan geloven dat je daar vrolijk van wordt :) Wat een pakket!

    BeantwoordenVerwijderen