dinsdag 8 januari 2013

Niets boven het gewone

Wat ben ik blij dat alle feesten weer achter de rug zijn. We hebben het overal goed gesteld, ons buikje goed gevuld in een goede sfeer. Zes feesten geloof ik.

Waar de oudste achterkleinkinderen stijltangen (of waren het krultangen), schmink, prinsessenkleedjes en attributen meezeulden om de jongsten te voorzien van een glamoureuze look.





En dan nog een nieuwjaarsfeest waarvoor nog snel een popje moest in elkaar gestoken worden. Dank u dochter om het voor mij te fotograferen. Van het vorige kerstcadeaupopje vergat ik een foto te nemen (wij waren te laat op kerstavond omdat ik het gezichtje van de pop nog moest borduren).


Het schoonste en leukste kaartje ever staken wat later in mijn bus.
Het linkse is van mijn buurvrouw. Waarover ik zeker nog ga schrijven. Niemand is creatiever, origineler en wijzer dan zij.
Het rechtse kwam uit Amsterdam. Van deze dame. Heerlijk! Het kreeg een plaatsje op de kast.


En dan was ik ook nog fier op de nieuwe turnzak die ik snel maakte voor mijn zoon.
Maar ik heb pech... hij wil hem niet!



13 opmerkingen:

  1. Allé nu, zo'n schone turnzak nog wel! En die kleine meisjes waren vast héél content met hun makeover :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke turnzak!
    Wat een prachtige foto's van de prinses!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Nee! Erg hé. Hij vindt het belachelijk, hij zegt: 'en dan nog met van die kotjesstof!'

      Verwijderen
  4. Wat schattig die meisjes en wat een eigenwijze zoon haha, hartstikke mooie tas toch? Maar ja, daar hebben wij geen verstand van als moeders he?! Ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig, maar we zien het vanzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kinderen toc hé. Misschien een toekomstig cadeautje of give-away-item? Of nog wat aandringen, dat helpt ook soms.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schone kindertjes zeg! Die krullen staan hun goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe hij wil die turnzak niet??
    Dwingen, zeg ik u! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk allemaal.....en ik zou geen nee zeggen tegen die turnzak hoor!

    BeantwoordenVerwijderen