vrijdag 9 november 2012

Boekenbeurs

Gisteren was my lucky day. Duoticket gewonnen voor de boekenbeurs bij Sanne en Riet! Ik vertrok goed op tijd -13u - om alle drukte rond Antwerpen te vermijden.Onderweg mijn oudste nicht opgepikt. Zij was al vele keren op de boekenbeurs, de tips vlogen me om de oren! (danku Liesje!)
Ik was dus afwezig op onze eigenste naaiclubavond, maar ziehier meisjes, de beloofde foto's!


"Oei Sanne, je staat er met getuite lippen op, mag ik nog een foto nemen?"




De derde was goed. Ik vond de eerste twee foto's zo leuk, ik wou ze jullie niet onthouden. Het toont hoe de sfeer was!


Druk, veel vrouwen (maar ook mannen, zelfs aan de naaimachine!) en heel leuk! Nogmaals bedankt!

10 opmerkingen:

  1. Ja, erg leuk hè, beetje bubbels, een goed boek laten signeren en ondertussen wat neuzen in al de rest ... Die met haar luipaard-cardiganneke op de 4de foto, dat was ik ! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah! Ik heb eigenlijk niemand gesproken van 'publiek', het was daar zo druk en onoverzichtelijk.. Iedereen kreeg zo een plakkertje opgeplakt..

      Verwijderen
    2. Onoverzichtelijk, ja dat was het. Ik had me er iets georganiseerder bij voorgesteld, maar het was toch plezant!

      Verwijderen
  2. Oooh, gelukzak! Ik was daar ook, dinsdag, maar dan zonder bekend naaivolk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, nu kan ik pas de link leggen. Amai, mijn frank is wel heel laat gevallen.
    Storm, uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, je hebt wel meer te doen dan dat hé...

      Verwijderen