woensdag 12 september 2012

35 zeg

Gisteren verjaarde ik. 35 zeg. En ik won een tijdje geleden een give-away van Eva. Een prachtige haarband en broche.  Dus Eva, ik zie het als een verjaardagscadeautje :-)




Ik ben er niet in geslaagd er eerder over te bloggen (sorry). Maar ik heb daar een goede reden voor! Aha! Ik heb een nieuwe job! Ik ben zowat meteen begonnen, en ondertussen zit ik nog in mijn ontslagperiode, dus dat is meer dan een full-time job. Ge kunt geloven dat mijn dagen goed zijn gevuld. Elke dag kruip ik -indien mogelijk-  om 21u in mijn bed, anders hou ik het niet vol denk ik. Maar mij hoor je niet klagen, ik ben superblij!
En van mijn liefste schat kreeg ik een schoon bloemke.


en nu wachten op een beetje tijd om weer te naaien en te bloggen, want ik mis het.

24 opmerkingen:

  1. Dikke verjaardagskus dan! Gefeliciteerd - en dan die nieuwe uitdaging voor de boeg: you go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook nog eens een gelukkige verjaardag, ik ben zo blij dat je eindelijk de stap hebt gezet en je op weg bent naar een nieuw hoofdstuk in je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! 1977 is een goed jaar!
    Succes met je nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hip hip hoera!!! Alles komt sneller terug dan je denkt zenne ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefelciteerd!! Met je verjaring en je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met de job én met de verjaardag! Zo jong nog ;)
    Enne, blij dat hij goed is aangekomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, en bedankt voor je lieve kaartje!

      Verwijderen
  7. Proficiat met je verjaardag en je nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En ook gefeliciteerd met de nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hieperdepiep hoera! En twee jobs combineren? Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dubbele proficiat! En hopelijk heb je snel weer tijd om te naaien en bloggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, ga je weg bij "ons"? Proficiat met je verjaardag/werk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wist je dat nog niet? De roddel ging nochtans rap hoor!! :-)

      Verwijderen
    2. ah nee...mja, ik zit een beetje "afgelegen" en heb twee weken verlof gehad :-D

      Verwijderen
  12. hey , ook nog geen tijd gehad om je te feliciteren met je nieuwe uitdaging ....... dus dubbel geproficiateerd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkige verjaardag en succes op de nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net zoals al de anderen wens ik jou ook veel succes met de nieuwe job en een late gelukkige verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat! Grappig; ik verjaar op 13 september en gebruik dezelfde nickname!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is inderdaad grappig! Ik zag je al ergens eens opduiken. Ge zijt toch ook niet van de streek?

      Verwijderen
    2. Ewel, dat is niet ver hé! Ik ben dikwijls in Brugge

      Verwijderen