maandag 9 juli 2012

Vakantietassen

Een paar weken geleden maakte ik deze twee tassen. Ik had een snel cadeautje nodig, en ik maakte er meteen nog één voor mijzelf. De tas gebruik bijna dagelijks.
Eigenlijk hoopte ik de zon te lokken met deze kleurrijke stofjes, maar helaas pindakaas...




De stofjes komen van Ikea. Er werden hier al massa's tassen in allerlei vormen gefabriceerd in stof van Ikea. Storm is daar content van!

Voila, we zijn twee weekjes in congé. We zijn deze namiddag naar 'In den Beer' geweest, nu hopen dat ik tijd vind om de stofjes te verwerken tot de projectjes die ik in mijn hoofd heb.

10 opmerkingen:

  1. Toffe stof! Ik zou dringend nog eens in ikea moeten geraken en niet alleen voor stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je haalt er wel de zon mee in huis! Gaaf en fleurig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie tassen, zo een vrolijk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alweer goed gedaan van jou, je blijft doorgaan e...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plezante tassen! Nu moet de zon wel komen... Enne, geniet ervan hé, van uw vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Perfect, mooi die kleurtjes, nu vind ik het toch wel een beetje jammer dat ik bij mijn laatste ikeabezoek toch geen meterke heb meegenomen, ik heb nog getwijfeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tassen met die Ikeastofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dit!! Ikea zou ze voor je moeten verkopen! (moet je wel zin hebben in productie draaien)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag ze gisteren irl :-). Heel tof! Beteke jaloers ook want dat stofje verkochten ze nog nooit in Ikea Zaventem ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah ja, tis juist, ik had deze bij gisteren!

      Verwijderen