zondag 1 juli 2012

Babyborrelcadeautje

Eén van mijn neven kreeg een wolkje van een babymeisje. Vorige week was het babyborrel. De dag zelf bedacht ik me dat ik vaneigens nog niks had om te geven. Mijn denktank draaide op volle toeren, ik moest iets vinden dat snel klaar is en toch nuttig is. Leuke dingen die ik tegen kom op het net vinden de weg naar een plaatsje in mijn hoofd met de naam 'ooit nog eens doen'. Op het gepaste moment vis ik dat daar uit. Zo heb ik altijd een reden om ongestoord rond te surfen. ('We gaan dat nog nodig hebben, schat!')

Soit, zo bedacht ik me dat ik vorige week nog ergens een oprolbaar verversmatje ben tegengekomen. Ik denk dat het op de site van Petit Pan was. Snel wat stofjes bij elkaar zoeken, knippen, aan elkaar naaien, badstof eraan, op het laatste moment nog een stuk dikke fleece ertussen genaaid, en klaar! Op een uurtje was het gefixt denk ik.




12 opmerkingen:

  1. Een uurtje? Dat zou je niet zeggen als je ernaar kijkt. Dat ziet eruit als daaagen werk... Kei schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die denktank van jou...niet slecht!
    Prachtig en mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi en snel klaar. Die denktank van jou werkt toch wel op volle toeren, denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhum, mijn denktank staat nooit stil, en dat is ook wel eens lastig!

      Verwijderen
  4. Mooi én dat komt vast supergoed van pas zo'n matje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amaai da's inderdaad een heel mooi en nuttig kado

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil ook wel zo'n matje geloof ik..... Binnenkort eens tussen mijn stofjes neuzen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is inderdaad handig en het ziet er vooral lekker zacht uit.

    BeantwoordenVerwijderen