zondag 17 juni 2012

Weggevertjes

Als ik iets niet meteen afwerk, blijft het liggen. Het is een ramp met mij. In mijn hoofd maak ik vanalles, maar de realiteit is jammergenoeg anders. Daarbij komt dat mijn gezondheid de laatste zes maanden niet is wat het zou moeten zijn, wat maakt dat het naaien meer op de achtergrond raakt. Meer dan ik zou willen.
Gisteren had ik echt zin om dit hemdje eindelijk af te werken. Alleen de knoopsgaten en de knoopjes aannaaien moesten nog gebeuren. Het is een derde deel van een kraamcadeautje. (het kind is geboren op 29 oktober!) Hij kreeg al twee dingen: een slab en een speelgoedzakje met autootjes op, gespreid over - eventjes rekenen - 7 maanden. Hoe leuk is dat! Dat is niet tof hoor, alles in 1 keer krijgen..




Het tweede weggevertje is dit halterkleedje. Het hangt hier al 3 weken klaar en morgen kan ik het afgeven.  Het is eigenlijk een bedanking voor de mama. Een kleedje voor haar dochter. Dochter blij=mama blij, zoiets.




Hemdje: patroon nummer 4 uit Knippie juni/juli 2011, Stof: Vermiljoen.
Halterjurk: patroon Whole Grain Baby, bolletjesstof van van Hagen, bloemetjes van Koekepeertje.

13 opmerkingen:

  1. Zo wat late pakjes zijn inderdaad leuk.
    Ik had het vroeger ook mee, iets niet afwerken, bloggen helpt wel, er mag enkel iets op foto als het af.
    Zowel het hemdje als het kleedje zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is precies alsof dat laatste stukje naaien het lastigste is, eh! Kheb dat ook. De cadeautjes zijn alvast heel mooi! Dat hemdje... *smelt*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je dit dan toch lekker hebt afgewerkt nu en mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey, leuk dat je eindelijk de moed vond om wat te naaien, en het zijn weer twee prachtwerkjes geworden, het hemdje vind ik echt p r a c h t i g!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor dat hemdje, die had ik nog niet gezien, het halterkleedje wel al hé en die vind ik nog altijd even mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg schone stofjes en mooi afgewerkt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Tja die hemdjes, vervloekte fase van de knoopkes en hun gaatjes...same here! Schandalig lang dat die blijven liggen tsss ;-s

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo'n toffe cadeautjes! Ben vooral fan van het groene kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ligt er een shortje om enkel nog te zomen, 2 halve strandzakken, een rok te wachten op de rits ....dus ja, het is overal hetzelfde. Ik merk dat ik nu minder zin heb om te naaien dan aan het begin van een seizoen...ik zou nog kussens moeten maken voor buiten, heb gewoon geen zin ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is het weer zeker? we missen met z'n allen de zon!

      Verwijderen