maandag 4 juni 2012

grootaanhetwordenfeest

Mijn liefste grote jongen, geboren eind 2000, groeit en groeit, en is al bijna even groot als ik!

We gaven een feestje, we wisten niet hoe het te noemen. Lentefeest? Groeifeest? Dat kon, maar het woord dekte niet de lading die we wilden. Dus werd het 'grootaanhetwordenfeest'.

Een tijdje geleden kregen we dit in de bus:


Juist ja, een stempel van Karen! Ik had er leuke plannen mee voor het feest van Seppe.

Hij stempelde er snoepzakjes mee. (Bedankt Karen, wij vinden de stempel héél erg mooi!)


De bedankingskaartjes maakte ik zelf:


De dag ervoor maakte ik snel nog placemats om zelf te kleuren voor de kindjes. In België weet je nooit met het weer. Maar oef, het was mooi weer! Later op de avond werd er toch nog gekleurd.


Het werd een leuk, ongedwongen buitenspeelfeest, net zoals we het in gedachten hadden!

15 opmerkingen:

  1. Je hebt toch écht wel een super knappe zoon wi! En een dikke proficiat voor Seppe met zijn 'grootwordenfeest'!

    En die placemats..die ga ik onthouden, zo'n supertof idee zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, leuk om de stempel hier terug te zien! Leuke traktaties en kaartjes!! Proficiat voor Seppe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit superleuk idee onthoud ik voor als mijn kids grootaanhetwordenzijn. Voorlopig hou ik ze nog graag klein :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eventjes laten weten dat ik je een reward gaf, meer info op mijn blog, grtz

    BeantwoordenVerwijderen