donderdag 17 mei 2012

Menina

Een ex-collega van mij vroeg of ik een handtas wilde maken voor op de eerste communie van haar dochter. Toen ze bij het kiezen het Menina-tasje van Eloleo zag, was haar keuze snel gemaakt! Mijn stoffen werden er ook bijgehaald en ze koos er vrij snel dit stofje uit. Het moest eenvoudig blijven, dus het paspelleke en knoopjes zijn in dezelfde tinten.
De stofjes kocht ik een tijd geleden in Het stoffenpaleis in Roesbrugge. Wit met blauwe bloempjes en blauw met witte bloempjes. Goeie keuze! Het is één van mijn lieveligsstofjes.


Ze vroeg ook nog een sjaaltje in dezelfde stof. Ik foefelde zelf wat met knoopjes.




Hopelijk was het een leuke dag voor haar en haar familie en heeft het tasje goed dienst gedaan!

10 opmerkingen:

  1. Prachtig exemplaar is het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai tis een schoontje geworden zeg! Die stof vind ik ook wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een heel mooi tasje én sjaaltje (leuk die knoopjes!).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je zy gy toch e schat van e ex collega hé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pure eenvoud kan toch zo schoon zijn, heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schoooonnn!!! Die stofjes zijn ook zo prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gemaakt!
    En ik zie bij jou een nog levende bamboe en een nog levende klimop. Het is vast bij jullie geen -22 geweest afgelopen winter. ;-)
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen