donderdag 10 mei 2012

Give Away!

Ok, we gaan er een spelletje van maken. Meestal eindigt een give away op een datum. Deze keer niet. Ik geef pas weg als ik 75 volgers heb! Aha! Geef toe, het is toch leuk om het getalletje naast 'volgers' de hoogte te zien ingaan? En ik ben een gever! Echt, ik zou mijn laatste euro weggeven.

Wat geef ik weg?
Dit stuk stof van ongeveer 2 meter op 2m34. Het is een mooi katoentje, goeie kwaliteit, met prachtige bloemetjes op. De grootste bloem is ongeveer 2cm.




En dit stuk stof met paarse, kleine bloemetjes. Ongeveer de helft van grootte.




Om kans te maken laat je een reactie achter, en vermeld je welk stofje je verkiest. De eerste foto kan je gebruiken als link op je eigen blog (en verdubbelt je kans!)
Komaan mensen, zorg er voor dat ik snel het bevredigende 'weggeefgevoel' mag ervaren, en jaag dat getalletje omhoog.

58 opmerkingen:

  1. hoera voor give-aways en mooie stofjes!
    ik doe graag mee en wordt ook volger (ik zie dat getalletje bij mij ook heel graag stijgen :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dat vinden we allemaal toch reuze??? Ook welkom bij mij ;-)

      Verwijderen
  2. Gie zotte doze ;-)

    Ik doe niet mee, maar ik wil het wel gerust delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke give away!
    Ik doe graag mee voor het eerste stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik ben dat dus ook van plan :-). Leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zeg! Ik doe héél graag mee voor het eerste stofje!
    Ik zal een linkje plaatsen op ons blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook kei graag meedoen!!! 't eerste is zooo mooi! Dedjuu maar uw cijfer gaat door mij niet naar omhoog want ik was al een trouwe volger!!! Maar als ge goesting hebt, altijd welkom bij mij om dat ook te doen stijgen...misschien bedenk ik nog wel iets zoals u ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel ja, bedenk iets! Dan zet ik zeker ook een link naar jouw blog!

      Verwijderen
  7. Ooooh het eerste stofje!!! en ik ga zo eens zien of ik een linkje geplaatst krijg ;-) ... ben nog een klein beetje blog leek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wou es kijken op je blog maar blijkbaar is hij niet openbaar

      Verwijderen
  8. Wat een prachtige stofjes! Dus ik doe graag mee en plaats een link op mijn blog. Maar je aantal volgers verhogen, dat kan ik niet, want ik volgde je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. alléé zeg , 't is gedeeld ik stuur ze door naar jou
    en moest ik mogen kiezen dan weet je wel wat hé

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voilà se, een nieuwe volger! Ik doe mee voor ... twijfel, twijfel ... stofje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik doe ook mee, voor stofje 1.
    Met link op mijn blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. whahahah iedereeen massaaal voor het eerste stofje! Dat wordt straks anders iedereen een klein stukje ervan. Nou weet je wat? Dan geef je mij dat andere stofje maar want die trekt mij weer meer ;)
    Absoluut dat ik je ga volgen! Ben benieuwd naar je creativieteiten (pff wat een woord) en zal gelijk mensen nieuwsgierig naar je blog maken door het van de daken te roepen dat je een give away hebt.
    Nu maar duimen dat het stofje de juiste weg weet te vinden..... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben nieuwe volger ... zo'n linkjes op andere blogs, dat rendeert hoor! Ik doe graag mee voor stofje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en ik heb net een linkje geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke blog heb je. Heb al even rond gekeken.
    En natuurlijk doe ik graag mee met je give away, dus bij deze weer een nieuwe volger. En natuurlijk heb ik op mijn blog even een linkje geplaatst!

    Groetjes, Esther

    Oja, ik ga voor stofje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe ook mee, ik was al volger. Ik plaats een linkje op mijn blog.Ik heb trouwens ook een give-away( biais lint)je moet maar eens piepen,
    groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OLé, we gaan voor stofje nummer 1!
    Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ik doe graag mee voor het eerste stofje!
    Op naar de 75 volgers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nummer 61 meld zich ook :). Ik zal je giveawy ook promoten op mijn blog. Elkaar inspireren met blogs is zo leuk! Ik vind beide stofjes leuk, maar denk dat ik het meeste kan met het tweede stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh : wat mooi !
    Ik ga mij meteen als volger opgeven....
    en als ik win....maakt het niet uit welk stofje ik krijg. ik vind ze allebei mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bij deze mezelf ook als volger aangemeld en een link geplaatst op mijn blog. Veel succes met de groei van je volgers!!!
    Beide stofjes zijn prachtig, mijn voorkeur gaat absoluut uit naar het eerste.
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alvast heel erg bedankt iedereen!!! Dit is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik moet echt meer op de pc werken, nu pas gezien dat je en give away van plan bent, ik doe zeker mee voor stofje 1...en volgen doe ik je al met veel plezier maar dat weet je wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben volger nr 63! Heb 'n linkje geplaatst op FB en ja, stofje 1 kan me bekoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O wat leuk! Mooie stoffen zeg. Daar zou ik wel wat leuks mee kunnen. Ik ga je volgen.
    Groetjes madebynijn.
    Ow ja. ik ga ff een linkje plaatsen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe ook mee en vermits de meesten kiezen voor stofje 1 ga ik voor stofje 2 en ik weet al wat ik er mee ga maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Als alles goed gegaan is ben ik volger 66. Leuk om via die give-aways nieuwe blogs te ontdekken. Ik heb ook nog een give away lopen tot de 15e mei

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe graag mee voor de paarse bloemetjes stof!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi, mooi, mooi!

    Ik doe graag mee voor het bovenste stofje!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oja, ik ga je natuurlijk ook volgen en je kunt je linkje op mijn blog vinden;)

    Groetjes,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik kies nummer 2, ben volger, en ga direct ne keer uitzoeken hoe dat zit met give-aways delen op blogger. Dus kom maar eens kijken binnen een uurtje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ondertussen jouw 13de volger! Go go, je doet dat goed!

      Verwijderen
  32. 71ste volger ^^ Ik zou graag het eerste stofje willen hebben , maar het tweede stofje is ook niet mis dusseuh maakt het voor mij eigenlijk niet zo veel uit. en zet zo meteen wel een linkje op mijn blog (fruitwithamustache.blogspot.com)
    groetjes
    Lise

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik ben al volger, daar kan ik dus jammer genoeg niets meer aan veranderen, ik plaats wel een linkje op mijn blog in de hoop dat aantal snel omhoog te laten gaan!
    Ps. ik ga voor het eerste stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je bent er bijna.... Ik doe graag mee voor stofje nr1, en zet dadelijk ook een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jawel, volger nummer 73 meldt zich ;-)
    Tuurlijk doe ik graag mee met je give away! Ik ga voor stofje nummer 2! Ik zet ook een link op mijn blogje.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuk initiatief! Ik ben dol op stofjes en ik zou het leuk vinden als je eens op mijn blog kijkt. Ik vind beide stofjes fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Weer een volger bij. Een schoon stofje sla ik niet af. Ik zet ook een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een leuke give away! paars is 1 van mijn lievelingskleuren, dus mijn voorkeur gaat uit naar het 2de stofje :-) een linkje werd op onze elieflo blog geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Kan ik ook nog meedoen want je zit nu al boven de 75? :-)
    Ik zou graag willen gaan voor het eerste stofje.
    Ga me direct toevoegen als volger!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. En hier is volger 81!! Ik doe dolgraag mee voor de prachtige bloemenstof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, tzijn allebei bloemenstofjes :D Ik bedoelde de eerste ;)

      Verwijderen
  42. Hoihoi, weer een volger erbij! Ik doe graag mee met je leuke give-away aktie en kies voor het bovenste stofje met de margrietjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hoplala, nr 83 is een feit !
    ik zou dat tweede lapje wel kunnen gebruiken !
    Liefs, CarlaK (maakselsCarlaK.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. en nummer 86 (denk ik) ook...

    Dat stofje met die margrietjes zet mij in zomermodus, dus ik ga daarvoor

    BeantwoordenVerwijderen