maandag 14 mei 2012

En de winnaars zijn...

Had ik geweten dat het zo snel ging gaan, ik stelde de limiet op 100 volgers! Echt, ik ben onder de indruk hoor! Ik geloof dat het zondagochtend was dat volger 75 zich meldde. Allemaal heel erg bedankt, en doe maar rustig voort zou ik zeggen. We zitten al aan 81 ondertussen...

Maar wie heeft nu gewonnen? Ik liet mijn metekindje kiezen. 9 maand en méga-onschuldig!



Alles werd gefilmd deze namiddag. We lieten haar kruipen naar 2 potten met briefjes en lieten haar er ééntje uithalen. Maar ik krijg de filmpjes niet opgeladen! Echt jammer. (Als er iemand tips heeft om een (te zwaar) filmpje op te laden, laat maar weten!)
Dan maar zo:

De winnaar van het eerste stofje met de madeliefjes is:


En de winnaar van het tweede stofje:


Proficiat misSTIKsel en Ollie en Wallie! Mail aub jullie adres, dan kan ik de stofjes opsturen!

10 opmerkingen:

  1. wauw, proficiat aan de winnaars! En zo'n schattige onschuldige hand...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woehoeeee, mijn eerste give-away die ik win! super happy met het mooie stofje :) (ik mail je mijn adres!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat!!! Dat gaat ineens snel, die volgers, plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JAAAAAA!! Ook mijn eerste give-away gewonnen!!! Merci!! *blijblijblij*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dikke proficiat aan de winnaars en aan Isolde met al haar volgers !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de winnaars!!! En bedankt voor de leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lap, ik heb dus te laat 'meegedaan' aan de give away ...
    maar allez, weeral nen toffe blog ontdekt die ik met plezier ga volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankuwel! Misschien doe ik wel nog eens een give-away!

      Verwijderen