zondag 15 april 2012

workshopke gedaan

Gisteren was ik er ook. Je weet wel waar.
Heel erg keek ik er naar uit, naar de workshop van Elza D. en Photo-copy-Ann.

Supergezellig vond ik het. En veel bijgeleerd ook.
Ook van 'hoe krijg je de museumman op zijn paard'. (niet moeilijk met een appel en een fototoestel in de hand);
Jammer dat ik daarvan geen foto heb genomen.


En dan ons 'examen'! Met de appel.


Om te eindigen met een groepsfoto (van langs Els haar kant).



Els en Ann, jullie hebben dat echt goed gedaan!

5 opmerkingen:

  1. Mor allé gij...jij was daar ook?!!! Wie niet hé ;-)
    Vond het ook superplezant en die museum man...ik vraag me af of hij wel besefte hoe belachelijk hij deed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt geweldig geweest uit!!! Dedjuu dat ik er niet bij kon zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had die workshop ook wel willen volgen. Ik ben gewoon langs geweest en heb veel gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helaba isolde , ik heb er geen 50 hoor 't is tante titi en ze doet een give-away
    mss heb ik dat verkeerd gecopieerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ik dacht dat je jezelf bedoelde met tante titi!! zo grappig

      Verwijderen