woensdag 25 april 2012

Cadeautje voor 2 schoonzusjes

Vorig weekend genoten wij van een heerlijk weekendje weg met de familie van mijn man. Vooraf trekken we een naampje voor wie je een cadeau moet kopen. De 2 schoonzusjes met dezelfde naam waren de gelukkigen. Bij Chez Vero kocht ik 3 paar oorringen en een ring. Het armbandje kocht ik hier in Ieper. En natuurlijk is dit veel leuker geven in een zelfgemaakt tasje.

Het hilarische van de avond was dat ik de 2 cadeautjes verwisselde. Het ene cadeautje bestond uit nog een ander stuk, apart verpakt. Toen het eerste cadeautje geopend werd en ik zag de verkeerde inhoud verschijnen, riep ik net iets te luid 'nee!!'. Alle hoofden gingen mijn richting uit ... en we begonnen allemaal heel hard te lachen. Shit shit shit, dat was het enige wat ik kon denken!


9 opmerkingen:

  1. Waw je foto's zijn schoon! En je tasjes natuurlijk ook hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was even vergeten hoe leuk die tasjes zijn. Het zijn supercadeautjes geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fam, je haalt me de woorden uit de mond :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi. Was ik maar & van je schoonzussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gelukszakjes die schoonzusjes van jou, dit zou ik ook wel heel graag krijgen als cadeautje, heel mooi
    groetjes
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier zo'n schone foto's :-) En zakjes én inhoud natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben één van de gelukkige schoonzusjes :D en zo ook je blog ontdekt, Nice Isolde!
    Ondertussen al een bestelling gedaan voor nog oorringetjes dus was zeker geslaagd kado ondanks de verwisseling :)

    BeantwoordenVerwijderen