zaterdag 17 maart 2012

Robbedoes

De zus van een goeie vriendin vroeg of ik een Robbedoespakje, een 'liftboy' kon maken. Voor de fotoclub van haar man. Hun enthousiaste zoon zou zich 'opofferen' om zich in het pakje te heisen. Al denk ik dat hij dat met heel veel plezier zal doen. De maten opnemen was al een feest! Zo aanstekelijk dat enthousiasme, ongelofelijk!
De foto zou ongetwijfeld meer tot zijn recht gekomen zijn met jongetje in het pak. Maar soit, hiermee gaan we het doen.



En het bijhorende hoedje mocht niet ontbreken.



Ik mag niet vergeten te vermelden dat ik hulp kreeg!

7 opmerkingen:

  1. Mo gij!!!Tis heel schoon hé...heb je dan nog achteraf die zwarte band op die pijpen gestikt? Ik had er ook nog aan gedacht, maar telkens vergeten te zeggen...:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat moest erbij vond ik, maar euh.. niet simpel om het recht te doen (is ook niet gelukt hoor). Ik een het gemaskeerd met een trukje;-)

      Verwijderen
    2. Eigenlijk moesten we dat er op gedaan hebben voor ik de binnenbeennaad dichtstikte, maar ik heb er toen ook nie bij stilgestaan.

      Het moest er inderdaad wel bij, tlijkt zo nog meer op een Robbedoes hé :)

      Verwijderen
  2. een robbedoespak! Dat is nog eens origineel.

    BeantwoordenVerwijderen