donderdag 1 maart 2012

Neem jezelf vooral niet te serieus

Van Katoen peuterkleedje: check. Van Katoen ondergoed: euh... check? Voor de helft, de bovenhelft. Ik heb (nog) geen overlock, dus ik moest op verplaatsing. De eerste keer had ik de verkeerde boordstof mee, de tweede keer stak de slip verkeerd in elkaar.  Enkele dagen geleden was er een derde keer. Thuis zou ik dan de armsgaten en halsboord aan het hemdje zetten met een tweelingsnaald. Toen zag ik dat ik het halsboordje niet overlockt had. Dat is om je ziek te lachen √©! Ik heb het boordje er zo aangenaaid, dat rafelt toch niet. Het marcelleke was toch al een oefenstuk geworden.
 Het was nochtans niet mijn eerst tricotprojectje, dit was een ieniemienie kabouterpakje. Maar dat was zonder boordstof, en met een lichte stretschsteek genaaid. Ik maakte vorige zomer ook 2 kleedjes voor mezelf uit tricot met deze steek, dat is eigenlijk perfect te doen. Maar daar heb ik geen foto's van.

4 opmerkingen:

  1. Hij is toch goed gelukt?! Vind het wel tof met die sterretjes en het groen.

    De volgende keer zal je het zonder problemen in elkaar toveren, dat ben ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja, maar je moet het eens van dicht zien! Ik heb de hele tijd gelachen met mijzelf

      Verwijderen
  2. hey , ik kreeg zopas een liebster blog award
    ik heb deze nu aan jou doorgegeven
    sorry de vorige keer van jou lukte het me niet
    maar nu krijg je hem welverdiend van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken dat maar al te goed en ik heb juist dezelfde ingesteldheid. Ge kunt er beter mee lachen :-). Maar los daarvan vind ik het wel meevallen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen