vrijdag 24 februari 2012

Peuterkleedje Van Katoen

Behalve de tassen heb ik hier alle patroontjes van Van Katoen liggen. Half afgewerkt ondergoed, nog maar net afgeprinte versies, het ligt hier allemaal op en onder de naaitafel.
M., de kleinste van mijn echtgenotes kant van de familie wordt er morgen 2! Voor het zusje die midden in de zomer verjaart, maakte ik al een halterjurkje. De kleinste wou ik ook heel graag verwennen met een zelfgemaakt stuk. Het Van Katoen peuterkleedje is ideaal! Het past zelfs helemaal bij M. vind ik! Een tikkeltje eigenzinnig, speels, geen gezever en recht door zee. Net zoals het prachtige patroontje.






Het stofje is Sioux van Vermiljoen. Instant verliefd was ik erop.

De mama en de papa van M. weten niet dat ik een blog heb (denk ik toch), dus kan ik het al tonen é!

10 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik zou er ook eens aan moeten beginnen. Maar die knoopsgaten he :-s Misschien moet ik dat gewoon proberen aan te passen zoals het jouwe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is simpel hoor zo, met het splitje langsachter. Knoopsgaten zijn niet zo moeilijk : de meeste machines hebben 'een stappenplan' daarvoor! Zeker eens proberen!

      Verwijderen
  2. Zo mooi! Mooi stofje en tof gecombineerd met dat blauw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en het stofje is idd. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag! Het jurkje is prachtig & ik heb je zojuist een award gegeven. gefeliciteerd & neem maar even een kijkje op tikkiescheef.blogspot.com. Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt ook een schoon exemplaartje. En die sluiting, knap gedaan. De knoopjes van de veritas zijn blijkbaar in trek want ik heb ze ook gebruikt bij mijn modelletje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen