zaterdag 25 februari 2012

Lentevogels

Met de eerste zonnestraaltjes komt ook het lentegevoel. Echt, ik wou iets kleurrijks voor in huis, en het liefst snel! Deze vogels zijn echt snel te maken, en ideaal als 'stofrestjesproject'.
Op de school van mijn zoon maakten ze al hopen van deze vogels voor de aankomende lentemarkt (het is eens iets anders als een kerstmarkt, vind je niet). Als mama mocht ik er al een heel deel helpen in elkaar stikken. Ver moest ik dus niet zoeken voor een snel lente-ideetje. Het gratis patroontje haal je hier. Kijk onder 'free-patterns' in de rechter kolom.







11 opmerkingen:

  1. Ze zijn tof! Een goed idee om de lente binnen te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb jij eigenlijk wel nog die workshop nodig over hoe je mooie foto's kan nemen :) dedeze zijn allesinds al heel mooi hoor en de vogels ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schone zeg , k horen ze schuffeln' tot hier !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn super leuk! ik had deze in gedachten voor een baby mobiel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzéttend mooie kunstwerkjes! En die foto's zijn werkelijk prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op die vogels, een instant lentegevoel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn geweldig! En readkapke? Ik zou niet weten hoe je uit moet leggen hoe je die ea uit moet spreken maar in ieder geval niet als in het engels.

    Bûter, brea, en griene tsiis; (Boter, brood, en groene kaas) wa't dat net sizze kin, is gjin oprjochte Fries. (wie dat niet kan zeggen, is geen oprechte Fries)

    Dat is een Friese spreuk, brea (brood) heeft dezelfde ea...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, danku!! Ik ga dat eens opzoeken op google of zo. Het interesseert mij echt. Onze volgende vakantie is zeker Friesland!

      Verwijderen