zondag 19 februari 2012

30!

Mijn liefste is 30 geworden de 14de februari. Daar hoort een verrassing bij dacht ik. Ik reserveerde een weekendje weg met het gezin in een fijne vakantiehoeve, hier niet ver vandaan. Geen stress ("is het nog vér?"), tijd gespaard, gewoon efkes weg! Het was de bedoeling ons te ontspannen! En dat hebben we gedaan.


En bij thuiskomst zat de volledige familie ons op te wachten... met de heerlijkste ijstaart (Verdonck! Reningelst! uit versgemaakt hoeve-ijs!) die er bestaat.



En het cadeau, van iedereen - ook mijzelve - was een fototoestel! Joepie!

8 opmerkingen:

  1. Oh ik ben zo blij dat je genoten hebt! De foto's zien er fantastisch leuk uit en Seppe...met zijn hond! Die zijn weekend zal ook meer dan geslaagd geweest zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fam, heel het weekend: "gaan we nu met die hond wandelen.."

      Verwijderen
  2. proficiat aan je liefste! en het leek een gewéldig weekend! fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor de jarige, en dat op Valentijn :-). Is daar leuk hé, een neef van mij had daar zijn trouwfeest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heeel leuk! Wij hadden daar ook al trouwfeest en een babyborrelontbijt. Valt altijd reuze mee

      Verwijderen
  4. Proficiat aan de jarige! En dat zag er een zalig uitje uit, leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't is daar inderdaad heel mooi hé
    en een fototoestel , superkadoke hé ook voor jou !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo moet het isolde, genieten, en nogmaals genieten... ik wou dat ik het kon...
    Proficiat aan Pieter, en geniet van zijn cadeau ;-)

    BeantwoordenVerwijderen