dinsdag 20 december 2011

Secret Santa

Het is zover, de pakjes zijn verstuurd én ontvangen!
Ik moest voor Lies van Valies maken. Echt, ik heb me geamuseerd. Ze blogde er al over, dus als je op de link klikt, zie je wat ze ontving van mij.

Deze middag ging ik naar het postkantoor mijn secret santa-pakje afhalen. Gisteren was ik niet thuis, dus liet de postbode een briefje achter. Mijn geduld werd op de proef gesteld! Maar nu heb ik alles net uitgepakt. Dat was nogal een werk zeg! Alles werd mooi apart verpakt en in een doos gestoken, goed toegeplakt. Bedankt Tazke! Ik ben blij met alle cadeautjes! En wat een werk heb je gedaan met je borduurmachine! Ik kreeg een groot 'lappendeken' met allerlei tekstjes, logo's, tekeningen van wat er op mijn moodboard stond, afgewerkt met blauwe fleece aan de achterkant en met paspel. Goed gevonden, zo'n cadeau! Ook nog: koekjesbaksetje, kaars, notaboekje, setje wenskaarten en voor de kindjes schrijfsetje en textiel opstrijk stickers.
Zo jammer dat mijn fototoestel stuk is, maar ik ga toch nog proberen zo snel mogelijk een foto te posten.

5 opmerkingen:

  1. hopelijk brengt de kerstman je een nieuw fototoestel , ben benieuwd naar je kadooke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je blij bent. Ik probeer al een tijdje volger te worden, maar tot op vandaag lukt het nog steeds niet, dus komen we maar via favorieten kijken.

    Oja, ik nam foto's hoor en die komen er zo snel mogelijk aan, nu ik weet dat het toegekomen is.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tazke, jij bent toch al een tijdje volger? Allé, zo staat dat bij mij toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah? je blogjes komen bij mijn dashboard niet voorbij; wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik niet meelees.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat probleem heb ik ook met bepaalde blogs, nu je het zegt!

    BeantwoordenVerwijderen