zaterdag 17 december 2011

Blognaam

Hoe kom ik aan de naam Storm? Wel, ik ga dat eens uitleggen. Ge moet weten dat ik gek ben op Nederland. Ik voel me daar thuis. Dat open landschap, water, prachtige dorpjes, mooie huizen en boerderijen. Als kind keek ik liever naar de nederlandse tv dan de belgische. Theo en Thea, Villa Achterwerk en Sesamstraat, geen geheimen voor mij. Ik kijk nog steeds vaak naar Zapp, en zo kwam ik een paar jaar geleden deze prachtig serie tegen. De eerste aflevering gaat over een meisje dat Storm heet.





Het was de eerste keer dat ik deze prachtige naam hoorde, en ik was op slag verliefd. Op de naam en op de serie. Ik heb een zwak voor nederlandse en friese namen.  Storm bleef in mijn hoofd hangen. De keuze voor een blognaam was dus snel gemaakt.

5 opmerkingen:

  1. Wij keken vroeger ook altijd naar de Nederlandse televisie. Met Theo en Thea op kop, ook al begreep ik er niks van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sesamstraat! Het Jeugdjournaal! Klokhuis! De Grote Meneer Cactusshow! jaja, nostalgie alom...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ja! De Grote Meneer Cactusshow! Die was ik nog vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat moeten verhuizen é :)

    Ik heb ook een grote liefde voor Nederland en dan in het bijzonder Zeeland...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kon gisteren niet reageren (héél erg drukke dag: werken + examen) maar héél fel bedankt voor je sesa cadeautjes! ik heb net iets gepost erover op mijn blog ;). en we hebben nog méér gemeen. ik keek vroeger ook naar de Nederlandse jeugd tv. Villa achterwerk, Theo en Thea, ... nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen