dinsdag 29 november 2011

Ondertussen

Mijn fototoestel werkt niet. Aaarrggh. En ik ben net bezig met een tutorial(leke) voor iets in de kerstboom. Heel gemakkelijk, niet veel stof nodig, en toch heel mooi. Soit, dat is voor later. Hopelijk niet té veel later.

Ondertussen toch nog wat 'tussen-de-soep-en-de-patatten-dingskes.


De voorbije Stik-Stofavond heb ik 4x uitgelegd hoe je het giletje keert. (ik doe het anders dan Mme Zsazsa).  Misschien is het een goed idee om het hier nog eens uit de doeken te doen? Als mijn fototoestel weer marcheert, tenminste.

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!Staat ook nog op mijn lijstje.groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige gilet en die zakjes zijn ook heel leuk! Mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En ik ben al benieuwd naar je "iets moois voor onder de kerstboom"!

    BeantwoordenVerwijderen