zaterdag 12 november 2011

De voorbije 2 dagen

Hier op de streek komt Sint-Maarten in plaats van Sinterklaas. Sint-Maarten komt op 11 november, dus dat betekent voor alle kinderen een vrije dag! Donderdagavond begon het feest al met de blijde intrede, hij kwam met de boot aan, en besteeg dan zijn paard.


's Morgens was de zoon al heel vroeg wakker, zenuwachtig als hij is, om het speelgoed in ontvangst te nemen. Tegen de middag gingen we met zijn allen naar Papie, want daar is de sint ook geweest.

De dochter heeft een 'pestrelatie' met haar opa. Ze kunnen het niet laten elkaar uit te dagen en te treiteren.


Daarna nog naar mijn zus, met het cadeautje van de sint voor mijn oogappeltje.



Zoonlief is duidelijk heel fier met zijn jongste nichtje!

En zo komt het dat ik niet veel tijd over heb om te naaien, tot mijn grote frustratie. Elk vrij momentje doe ik wel iets, maar ik geraak niet echt vooruit, toch niet om het hier te tonen.
En morgen, ja, daar kijken we naar uit!

2 opmerkingen:

  1. sintmaarten is een heel toffe tijd hé , we mogen daar ook nog wat van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk ook al uit naar morgen, eindelijk eens weg zonder kids of man...gewoon genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen