vrijdag 21 oktober 2011

Rokjesparade

Gisteren was er weer Stik-Stof, onze maandelijkse afspraak met naaiende, hakende en breiende dames.
Ik wou een rokje voor mijn dochter afwerken. Oeps, daar ben ik niet helemaal in geslaagd! Vooral wegens het babbelen, maar ook wegens de lekkere hapjes die er weer waren.
De rok werd deze morgen toch nog afgewerkt, de dochter blij! Het stofje bestelde ik een tijdje geleden bij Vermiljoen, patroontje is een halve cirkelrok, volgens de berekeningen van Mme Zsazsa.



Aangezien ik nog niet lang blog, en ik nu toch bezig ben met rokjes, nog even voorgaande zomerse modellekes showen!


4 opmerkingen:

  1. Hele leuke rokjes! Hoe doe jij dat dat het rokje schoon even lang is van voor als van achter. Bij beide meisjes hier is het vooraan altijd langer en dat is niet echt heel mooi hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie rokjes-parade! Dat cirkelrokje is toch een een groot succes he!
    En dat bovenste rokje is werkelijk prachtig! Knap stofje en dat blauw biaiske maakt 't helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stipjes!! ik ben fan van de stipjes!! :-D

    BeantwoordenVerwijderen